01/03/22

20 късметлийски бебета и 12 звездни дами в кампанията „Направи го сега“


Инициативата „Направи го сега“ вече 7-а поредна година се старае да подкрепя младите български семейства при отглеждането на техните деца. Тази година общият брой на регистрираните семейства е близо 10 000, което ни дава надежда, че статистиката пак ще покаже висок ръст на раждаемост и през 2022 г.
На церемония в присъствието на нотариус, Иван Христов и Андрей Арнаудов изтеглиха чрез жребий 20 семейства, които спечелиха “Бебешки ДНК пакети”. Те включват всичко необходимо за новородените през първата една година от тяхното отглеждане. Победителите са от различни градове като София, Варна, Пловдив, Стара Загора, но има и такива от доста по-малки населени места като Никопол, Куклен, Трудовец и др. Две от семействата очакват трето дете, повечето бебетата са или ще бъдат от мъжки пол, а две от късметлийските двойки са се върнали от чужбина, за да се родят децата им в България.
„Благодарим на всички семейства, които се включиха! Голямата ни мотивация да създадем идеята с “Бебешките ДНК пакети”, беше именно да помогнем на младите, образовани, активни, интелигентни двойки в България, които много рядко получават помощ. За това благодарим отново на компаниите, които активно се включиха в инициативата.“- сподели Андрей Арнаудов.
Пакетите съдържат количка от Cangaroo и Moni; ваучер за храни, млека, вода, мокри кърпи от Бебелан; козметика, аксесоари, перилни препарати от Ивентас; дрешки и персонализиран спален комплект от BG dreshki; пелени от Lidl – Lupilu; пробиотици за цялото семейство от BioGaia; инхалатор от OMRON; слинг за новородени от Слингомания; ваучер за играчки и бамбукови съдове за хранене от Fun Smart Toys; буйки от Колев и Колев; възглавница за кърмене, спално чувалче и одеалце с 3D бродерия от KikkaBoo, както и педиатрична грижа от генералния партньор на кампанията – УМБАЛ “Софиямед”.
„Гордеем се много с този успех - близо 10 000 семейства в кампанията на ДНК. „Направи го сега“ придобива все по-голям мащаб, докосна хиляди млади хора в България, мотивирайки ги да станат родители, без да отлагат момента, и най-вече подтикна ги да се замислят за рисковете от закъснялото решение. Тази година успяхме отново да реализираме проектите в кампанията, благодарение на генералния ни партньор УМБАЛ “Софиямед” и нашите приятели от bTV Media Group. През 2021 година те бяха наши верни съмишленици и ние изключително много им благодарим за огромната подкрепа.“ – подчерта Иван Христов.
В церемонията се включи и Юлияна Дончева, която е посланик на каузата ДНК от самото й създаване. Тя напомни, че от 1 февруари 2022 г. е активна новата кампания „Направи го сега“, в която могат да се включат всички семейства, заченали своето дете през настоящата година. Юлияна ще бъде една от 12-те български жени, които ще застанат с лицата си зад инициативата през 2022 г.
Иван Христов и Андрей Арнаудов официално разкриха, че новите посланици на ДНК са актрисите Анна Пападополу, Луиза Григорова, Евелин Костова и Диляна Попова, певиците Сантра и Мария Илиева, ТВ водещите Петя Дикова, Нели Хаджийска и Славена Вътова, най-добрата българска сноубордистка Александра Жекова и Енджи Касабие.
20 късметлийски бебета и 12 звездни дами в кампанията „Направи го сега“


НАЗАД