Историята на малкия бизнес и голямото сърце
Това е Ани
Събева, основател на ,,Слингомания – твоят партньор в бебеносенето” и Програма
,,Спокойни бебета”. Майка на две деца, която се стреми към свръхсили, предвид
всички задачи, с които успешно жонглира. Освен това е и част от каузата на ДНК.
Част от бизнеса, който подкрепя младите семейства в България. Част от хората,
които вярват, че държавата ни се нуждае от добър пример в тази посока, и тя го
дава. За втора поредна година Ани участва в “Бебешките ДНК пакети”, като
подарява слингове на 20-те късметлийски двойки.
1. Ани, за втора поредна година си
един от дарителите в кампанията “Направи го сега”. Отделяш частица от малкия ти
бизнес със слингове и подаряваш на 20 семейства. Какво те мотивира да се
включиш в кампанията?
На първо
място – аз напълно споделям каузата на кампанията, относно демографската тема и
всички казуси, свързани с нея. Децата са бъдещото на страната ни, от нас зависи
да се погрижим тях да ги има и да останат тук, нали?
2. А какво може да мотивира един
човек, особено в период на криза, да дари?
Отново
стигаме до ключовата дума – кауза и вярата в нея. Това е вътрешно усещане и то
не бива да зависи от обстоятелствата. Или си такъв човек или – не. Средно
положение не съществува и е добре активно да действаме в посока ценностите, в
които вярваме и към които се стремим.
3. Какъв ресурс ти коства, за да
се включиш?
Няма да
крия, че за мен е трудно, ресурсът отстрани може да изглежда малък, но всъщност
никак не е така, спрямо възможностите и ситуацията в момента. Въпрос на гледна
точка може би, важно е да бъде от полза и да попадне, при когото трябва.
4. Участваш ли и в други
кампании?
Стремя
се да информирам семействата в България относно ползите при бебеносенето и то
безплатно. Отделям безценен в днешно време ресурс – вземам от моментите със
семейството ми, за да съм полезна на други семейства.
5. Как и кога създаде
“Слингомания”?
Мога да
разкажа много, но най-важното споделям в това видео: https://fb.watch/93DsDq2TWe/
Сигурна
съм, че ще представлява интерес за читателите да го видят и чуят.
6. Наблюдава се една тенденция,
при която обикновено по-малките български фирми участват в подобни инициативи
като нашата, с изключения, разбира се. Какво е мнението ти за това?
Малките
брандове знаят колко усилия им е коствало постигнатото, но това не ги спира да
мечтаят да оставят следа. Малките имат големи мечти, големи идеи и голям кураж
да излязат от зоната си на комфорт.
7. Как се отразява Ковид
обстановката на малкия и среден бизнес в страната?
Разбира
се, че не е благоприятно. Всички знаем какви са недостатъците и щетите, но пък
се научихме да сме гъвкави, да откриваме нови канали за комуникация с
потребителите, да се разгърнем в различни посоки, макар да не се отклоняваме от
основната идея.
8. Какво ще пожелаеш на
аудиторията ни?
Мили
родители, бъдете съзнателни, че вие държите бъдещето в ръцете ви – това са
вашите деца. Обичайте ги, прегръщайте ги, бъдете до тях и им припомняйте колко
са ценни и значими! Някой ден те ще се превърнат в личности за пример.